Eliffff123 valla bizim burda hava 20-18 derecelere kadar düşüyo gece soğuk oluyor biz bile pike örtüyoruz yatarken biz üşüyünce çocuğa da giydirdim terleme falan yapmadı hiç iyi geldi yani. Zaten üzerinde bi tablo var mesela çok soğuk olmadığı için içine sadece askılı zıbın giydirdim. Daha soğuklar da zıbın ince pijama takımı ondan sonra üzerine tulumu giydirirsiniz öyle yapıyorlarmış