nneslihan Aryaisen tog iplik sayısı. Vücut ısısını koruyup üşütmüyor. tog değeri ne kadar düşük olursa kumaşı o kadar hafif olur
ZehraSareMom nneslihan Şimdi benim kafam karıştı yaa İstanbul’da yaşıyorum kuzum biliyorsun tog değeri kaç alırsam bize iyi olur ay kaç gündür bakıyorum
Yagmur46 BirgulK terletme durumu olmuyor,ben de LCW dan almıştım 2.7 tog değerli olandan geçen sene,uzun kollu zıbın,ince bir pijama, üstüne de tulumu giydirdim tüm kışı böyle geçirdik. Sabaha sıcacık uyaniyordu kızım 🥰
nneslihan ZehraSareMom kuzum eviniz kaç derece ve çok serin oluyor mu? mesela ben havalar serinlediğinden beri sana attığımı giydiriyorum 0.2 tog vücudu sıcacık oluyor ve terlemiyor. Linanın odası mesela serin oluyor özellikle sabaha karşı
Yagmur46 ZehraSareMom biz Maraş da yaşıyoruz, kışın bizim evimiz soğuk oluyor,o yüzden bize iyi geliyor. örtü filan örtmeye de gerek kalmıyor
ceyhunun_annesi YeldaKuzey benimde bebeğim 4 aylik bende alicam nasıl bisey alayim bilmiyorum uyku tulumu olunca üstünü örtmeye gerek var mı yada içine bisey giyiliyo mu onu da bilmiyorum 😬🤭
ZehraSareMom nneslihan Yok kuzum güneş devamlı bizim evin içinde Zehra’nın odası da o şekilde Güney cephe çok sıcak oluyor o yüzden
Pisi Bende de çilin var 2 yaş için baya içi dolu kalın bir şey ama için tog değeri yazmıyor. Bilgisi olan var mı. Nasıl giydirmeliyim içine.
nneslihan ZehraSareMom o zaman sende sana attığımı 0.2 tog olarak bakabilirsin, kumaşı ne çok kalın ne çok ince kuzum ben onu mayıs sonunda, haziran başıda giydirmiştim Olmadı alır bir bakar iade edersin
Eeisitan Marinedeniz şuanda giydirmiyorum kasım ayından sonra giydirmeyi düşünüyorum içine hangi sıcaklıkta ne giydirileceği etiketinde yazıyordu ona göre giydiririm
Yagmur46 Cicekpapatya Yoo hayır terletme olmadı. Dediğim gibi kışın bizim evimiz soğuk oluyor o yüzden biz çok memnun kaldık
Zdk YeldaKuzey kesinlikle owli tek geçerim. Ve aşırı uzun ömürlü araştırın bi isterseniz uzun süre kullanılıyor