BirgulK Eeisitan iç fotosu da var mı, ebebekteki 1.5 standart toglularda iç dolgu polyester elyaf diyor bu bebeği terletir mi? Yeni anneyim ilk kışım olacak ve bebişim üstünü çok açıyor
nneslihan ZehraSareMom https://ty.gl/b3h5tdtawt bizim şu an mevcut kullandığımız bu, Çok memnunum gram terlemiyor patikli olarakta kullanabiliyorsun
Saresi nneslihan ya ben de uyku tulumu araştırıyorum. Bunun kalınlığı nasıl canım? Bir de saçları çok terliyor ona çözüm bulan varsa eğer çok sevineceğim 🥲
Eeisitan YeldaKuzey bence uygun içini de etiketinde belirtilen şekilde giydirirseniz çünkü oda ısısına göre içine ne giydirileceği yazıyor
mervealco Asyabebek1 oda sıcaklığını gösteren ifade var işte, 22-23 derecede 1.5 tog giydirebilirsiniz gibi
BirgulK mervealco ben onu anlayamıyorum şuan oda 25.7 derece görünüyor buna göre kısa kollu giydirmeliyim ama battaniyesiz ben bile üşüyorum bebişi atletsin uzun kol ve patikli pijama giydiriyorum
Dkk YeldaKuzey woolnat tek geçerim. Geçen yıldan bir post vardı etiketleriz sizi de . @Woody hatırladınız dimi bende onu sahiplenmiştim
Eeisitan BirgulK bende ilk kez kullanacağım açıkcası terletme durumunu bilmiyorum https://imgyukle.com/i/8qTkx bu şekilde içindeki etiketi
Yagmur46 BirgulK terletme durumu olmuyor,ben de LCW dan almıştım 2.7 tog değerli olandan geçen sene,uzun kollu zıbın,ince bir pijama, üstüne de tulumu giydirdim tüm kışı böyle geçirdik. Sabaha sıcacık uyaniyordu kızım 🥰
nneslihan Saresi owlinin uyku gurusu modelinde ense kısımları çok terliyordu ama bu modelinde hiç terlemedi canım
mervealco BirgulK evde Ateş ölçer varsa odada havaya tutun öyle anlaşılıyo derece. Benimki hiç üzerini örttürmüyo örtüğüm an uyanıyo mecbur uyku tulumu giydiriyorum
Saresi nneslihan saçlı olması bu konuda sıkıntı 🥲 ben bi owli modellerine bakayım canım teşekkürler 😘