Pinar_kb Muallime1 tekrar gidin milli eğitime ve yanlarında irtibata geçin. Yazı eksikse göndersinler bir zahmet
Muallime1 Pinar_kb Ahh ahh en çok da buna sinir oluyorum Yani müdür bile yakındı yazı gelmedi okulda hiçbir ücretli yok şu an bekliyoruz her branşı diyor müdürü de deli etmişler Yani koskoca milli eğitimi biz takip ediyoruz deliriyorum birkaç gün daha bekleyip arayacağım
Muallime1 Pinar_kb Sormayın ya ve Ankara merkezdeyim ben siz düşünün tenha yerlerde neler oluyor acaba eğitmen merkezindeyim sözde
Muallime1 FatosToprakDeniz Anladım Eylül sonuna kadar bekleyeceğim okula da gittim daha hiçbir branştan ücretli öğretmen yoktu öğretmenler odasında sordum onlar da eksik olduğunu beklediklerini söylediler bakalım hayırlısı olsun artık
Pinar_kb Muallime1 orası daha kalabalık aslında. Bizde 10 öğretmen ücretli yapacaksa orda 100 öğretmendir 🤷♀️
Bebisveannis Muallime1 aslında genelde okul müdürü arıyor ve açıkçası çok fazla torpil oluyor yani tanıdık varsa ismi verilip alınmış olabilir. Zaten yeni bir atama gündemde suan başlasanız bile biri yerinize atanırsa göreve son veriliyor o yüzden hayırlısı olsun diyin çok karışık yani bu görevlendirmeler
Muallime1 Bebisveannis Evet haklısınız ama okula gittim öğretmenler odasında sordum hepsine okulda şu an hiçbir ücretli öğretmen yok gelmelerini bekliyoruz dediler tek benim olduğum branş değil yani hiç ücretli yoktu
Bebisveannis Muallime1 evet başlamadılar ama siz okul idarecileriyle konuşun isminizi ve numaranızı bırakın çünkü onlar istedikleri öğretmenin ismini iletip okula alabiliyorlar
Aybersa Muallime1 😔 ben ,bu olaylar yüzünden öğretmenlikten soğudum,umutlandiriyorlar insanı arkası gelmiyor, bence ,milli eğitimi bir daha arayın ,siiz arayan numarayı, arada bir aksaklık vardır , yedeğe düşmesin , irtibat kuramadiginiz için😏
Muallime1 Aybersa Valla milli eğitime 2.kez gittim hatta benden adli rapor mezuniyet belgesi vs istedi verdim yanımda gösterdi şu okula şu branşa verdik hocam hayırlı olsun okul arayacak bekleyin bilgisayar ekranında adım vardı yani gördüm okula gittim bugün hiçbir branşta şu an ücretli gelmedi hocam gelir bugün yarın dedi bekliyoruz biz de dedi öyle deyince az daha beklerim olmadı ararım
Muallime1 Bebisveannis Müdürle görüştüm o da hocam size okul ismine kadar verdilerse zaten yazı gelir şu an sınıftan branşlara kadar hepsi eksik yazılar bugün yarın gelir bekletin eğer sıkıntı olursa arayın milli eğitimi dedi tama dedim bekleyeyim az daha bakalım hayırlısı
Bebisveannis Muallime1 hayırlı olsun insallah bence suan okulların durumunu kimse net bilmiyor ondan belki. Gönlünüze göre olsun 🌸
Muallime1 Aybersa Kesinlikle haklısın canım anladım ben seni ama ben işin peşini bırakmam belgeleri bile götürüp verdim Yani biraz bekleyip giderim yeniden milli eğitime hayırlısı artık
SonSerce 2015te yapmıştım en son ücretli öğretmenlik. 30 saat derse max 1200 civarıydı maaş. Şimdi ne kadar oldu acaba ücretler. 2,5 yaşında kızım var, kreşe bırakıp çalışmaya değer mi acaba?
Muallime1 SonSerce Hiç bilmiyorum ben de ilk defa yapacağım daha önce kolejde çalıştım ücretim her şeyim mükemmeldi ama çalışma saatleri çok uzun ondan ücretliye başvurdum ama onda da torpil var diyorlar zaten karışık her şey ben anlamadım çok bilgim yok açıkçası
La_Mer SonSerce bizim okulda 1.500 TL ile 2.000 TL arası alıyor ücretli öğretmenlerimiz.ek ders bazında saatlik hesaplanıyor.Halk eğitimde ya da ceza evinde çalışan öğretmenler daha iyi para kazanabiliyorlar.Bu arada ben açıkçası kpss ile atanmanin daha mantıklı ve makul olduğunu düşünüyorum.