Muallime1 Bu nedir ya ? Milli eğitim aradı ücretli çıktı size şu okula aramalarını bekleyin okulun dedi 1 hafta oldu ses yok okula gidip sordum milli eğitimden yazı gelmesini bekliyoruz hocam atamış olsalardı sizi yazı gelirdi bekliyoruz diyor iki ucu … neyse sinirlerim alt üst oldu var mı daha önce ücretli yapan ? Göreve başlamadılar mı her ilde değişiyor mu nasıl bir sistemse ağzımı bozmamak için zor tutuyorum kendimi 😤😬
Aybersa Muallime1 😔 ben ,bu olaylar yüzünden öğretmenlikten soğudum,umutlandiriyorlar insanı arkası gelmiyor, bence ,milli eğitimi bir daha arayın ,siiz arayan numarayı, arada bir aksaklık vardır , yedeğe düşmesin , irtibat kuramadiginiz için😏
Muallime1 Muallime1 Milli eğitim atayacaklar sizi diyor 1 hafta oldu 1 ay mı bekleyeceğiz ben anlamadım ? Ücretli yapan ya da başvuran öğretmenlerim yardım edin hele
Bebisveannis Muallime1 aslında genelde okul müdürü arıyor ve açıkçası çok fazla torpil oluyor yani tanıdık varsa ismi verilip alınmış olabilir. Zaten yeni bir atama gündemde suan başlasanız bile biri yerinize atanırsa göreve son veriliyor o yüzden hayırlısı olsun diyin çok karışık yani bu görevlendirmeler
Lidya-t İki hafta önceden belli oldu tüm okullarda bence atamayı beklemiş olabilirler boşluk kalırsa çağırabiliyorlar arayarak . Olur öyle şeyler. Bu hafta netleşir
Muallime1 Lidya-t Direk müdürle görüştüm 2 eksiğimiz var diyor hatta milli eğitim bana şu branşa şu okula atandınız bile dedi okul aramadı tuhaf bekliyorum hala
Muallime1 Egehaninannesii 2 hafta önce başvuru yaptım ilçe milli eğitim aradı hocam şu okula şu branşa gireceksiniz okul arar dedi 1 hafta oldu tık yok okula gittim müdür diyor ki biz de bu branşı bekliyoruz ama yazı gelmedi yazı gelmeden başlatamam tuhaf geldi
Muallime1 Pinar_kb Canım ben 2 hafta öncesinde başvurdum 1 hafta sonra arayıp şu okula şu branşa atandınız ama bekleyin okul sizi arayacak dedi e 1 hafta daha bekledim tık yok okula gittim müdür diyor ki bize yazı gelmedi milli eğitimden biz de onları bekliyoruz çıktım geldim anlamadım
Esraa- Muallime1 siz iletişime geçin. Tahminimce torpil koymuş olabilirler. Çnkü bna geldiğinde aynı gün okul aradı diğer gün yaptım kaydı.
FatosToprakDeniz Muallime1 her ilçede farklı oluyor. Ek atama eş durumu vs hepsi olup bitecek. Kadrolular arası görevlendirmeler yapılacak en son açık kalan yerlere ücretli ataması yapılacak. Ekim ayına kadar sarkabilir
Muallime1 Egehaninannesii Evet lisans mezunuyum öğretmenim zaten hayır kimse atanmamış müdürle görüştüm okula gittim zaten açık var biz de bu branşa bekliyoruz birisini hala yazı gelmedi milli eğitimden diyor yazı gelmesini bekliyoruz dedi
Pinar_kb Muallime1 tekrar gidin milli eğitime ve yanlarında irtibata geçin. Yazı eksikse göndersinler bir zahmet
Muallime1 Esraa- Ben de ondan şüphe duyduğum için okula gittim ama beni aradıkları branşta açık varmış müdür de zaten ben bekliyorum 1 haftadır sizi ama yazı gelmedi milli eğitimden adınız gelmeli ki arayayım dedi bekleyin gelir dedi Yani eksik beni atadıkları branş öğretmenler odasında da sordum onlar da öyle dedi bekliyoruz hala gelmediler dedi
Muallime1 FatosToprakDeniz Anladım Eylül sonuna kadar bekleyeceğim okula da gittim daha hiçbir branştan ücretli öğretmen yoktu öğretmenler odasında sordum onlar da eksik olduğunu beklediklerini söylediler bakalım hayırlısı olsun artık