SonSerce bizim okulda 1.500 TL ile 2.000 TL arası alıyor ücretli öğretmenlerimiz.ek ders bazında saatlik hesaplanıyor.Halk eğitimde ya da ceza evinde çalışan öğretmenler daha iyi para kazanabiliyorlar.Bu arada ben açıkçası kpss ile atanmanin daha mantıklı ve makul olduğunu düşünüyorum.