SeverusSnape YigtnAnnesi ben klasik isimleri çok seviyorum ya. Kızıma Leyla ismini vermek istemiştim ama eşimle anlaşamamıştık. Leyla, Zeynep, Elif, Sare, Nil, Mirel. Bunlar güzel isimler bence.🥺
Pembemsi34 ikiprens_annesiii bu beni yıktı 😒😔 ben araştırdım hiç böyle birşey duymamıştım kızımın adı ecrin 4 aylık
ikiprens_annesiii Pembemsi34 bir alıntı paylaşayım hemen kızım olduğunda çok araştırdım sorumlusu biz oluyoruz çünkü günaha girmek istemedim. ECRİN ÜCRET DEMEK Kur’an-ı Kerim’de Yasin ve Fetih sûrelerinde geçtiği için tercih edilen Ecrin pek çok ailenin zannettiği gibi Allah’ın mükâfatı değil, ‘ücret’ anlamına geliyor. Aleyna ‘üzerimize’, Ünzile ise ‘indirildi’ manasını içeriyor.İlahiyatçılar, Kur’an’da geçen her kelimenin isim olarak verilemeyeceği konusunda geçtiğimiz yıllarda uyarılar yapmışt
Pembemsi34 ikiprens_annesiii Ecrin kelimesi’hediye ve sevap demek’.Kimilerine göre ise Allah’ın mükâfatı anlamını taşıyor. Kur’an-ı Kerim’de Yasin ve Fetih surelerinde geçen ’Ecrin’in anlamı ‘sevap, bir emeğin karşılığı’ olarak açıklanıyor.
Kahveliseker YigtnAnnesi yeni dogan bebeklere asel ismini koymayinca dovüyorlar mi🤭 kimi duysam asel oldu valla cok turediler. Kizim olsaydi kesinlikle adi ece olurdu. Yada güneş ☺️
Nursahmetyusufaras00 Umay kardeşimin kızının adi buda farklı. 🦋 kizim yok ama 2.cocugum olduğunda adini ya amine yada yüsra düşünücem inşallah. 😍😍 herkes beğendiği icine sincek bir isim versin evladına ve kuranda geçmesi asil mesele ama hayırlısı saglik olsun onerim ..asel cok var çevre de buglem güzel ,afranur ,hifa ebrar tuana olaiblir kiz isim önerileri benden olsun😅
ikiprens_annesiii Pembemsi34 birçok hocaya sorduk hiçbiri tavsiye etmedi abim kızı için çok istiyordu ama bilinen anlamda değil malesef
melasya YigtnAnnesi begendiginiz isimler ck guzel .ama bir kizim daha olsaydi ismi kesinlikle nil olurdu ck seviyorum.
hunilimomm Urasmom benim de en sevdiğim isimlerdendir Umay bir kızım olursa Umay koyudan hatta şarkısı var her gün açıp açıp dinliyorum 😂😂 öyle kafayı yedim
Urasmom hunilimomm oğlumun adı uras bi kızım olursa umay uyumlu olur diye düşündüm. ismin tınısı da güzel ama anlamı Tanrıçaymış pek beğenmedim.
snyck YigtnAnnesi illaki 3unden biri ise asel ecrin esila diye siralardim ama ben 3unu de fazla begenmiyorum benim kızımın adını eşim koydu ismi ‘ilay’ (ulkenin en güzel kızı demek) bana kalsa karar veremezdim duru inci ada gökçe derin ezgi… diye bir sürü isim vardı aklimda