Saripapatyam123 YigtnAnnesi buğlem olabilir ama eşim bi kızımız olursa duru lina diyor ben de tek lina diyorum🤣🤣
Miroley YigtnAnnesi biz LENA koyduk eşim çok istedi gün ışığı ay ışığı anlamı var minik ayışığımm diye seviyorum 🧡🌙 ikinci bir kızım olursa da tersi olan ALEN koymayı düşünüyorum
ikiprens_annesiii Pembemsi34 birçok hocaya sorduk hiçbiri tavsiye etmedi abim kızı için çok istiyordu ama bilinen anlamda değil malesef