tombiktombikelleri yok hayır. 5 yıldır pantolon almıyordum. Hamileyken de eşofman giyiyordum. Doğumdan sonra eşofman giymeye devam ettim. 5 yıl önceki kotumu mavi den almıştım , doğumdan önce oluyordu ama şimdi sezaryen yerime geliyor sıkıyor olmuyor. Kısacası bedenimi pantolonda tutturamıyorum. Ama kazakta tshirtte tutturuyorum. 1050 tl lık alışveriş yaptım lcw den. Bu da 100 tl lık kot işte. Bir tek o büyük oldu