Lc den kot aldım denemeden. Çünkü yere düşüyor deneniyor , yıkamadan denemeyi sevmiyorum. Eve geldim , etiketlerini söküp 15 dk yıkadım tozu gitsin diye. Bir giydim kocaman oldu beli ve portlu durdu. Fişi hala duruyor ama üstünde etiketleri yok. Acaba götürsem değişim yaparlar mı😔😔 100 tl verdim birde ucuz birşey olsa umrumda olmicak 😔😔
*düşük derecede kısa dk yıkayınca yıkanmamış gibi duruyor sadece etiketleri yok üstünde.