Duyulurum gocebebirbayan internet mağazasında 180 gün diyor mama normal mağazada kaç gün bilmiyorum. En az 1 ay süresi var
deletedmom1106 gocebebirbayan ya üsünde sıkıntı olduğunu hissederlerse genel merkezdeki denim uzmanına yolluyolar sen hediye aldım bedeni aldığım kişiye olmadı de hiç bozuntuya verme değiştirirler
gocebebirbayan deletedmom1106 ama hangi beden alacağımı bilmiyorum 🙁 mecburen denemem lazım olacak 😔😔
ArassMom_ gocebebirbayan Yikadigin bir üründe nasıl mağaza kokusu olabilir yani mağaza kokusu var diyorsunuzda
gocebebirbayan ArassMom_ soğuk su da yıkadım. Deterjan kullanmadım. Şimdi kokladım daha. Mağaza kokusu duruyor
tombiktombikelleri gocebebirbayan Anladım canım 🙂 bence bi dene şansını ama hafiften ütü geçersen daha iyi durur sanki bide değiştirirlerse bana da yazar mısın aklımda bulunsun 🙈
gocebebirbayan Melek_annesi_06 ay valla alırlarsa alırlar almazlarsa almazlar. Kaldırır atarım çöpe. Çileden çıkardılar beni şurda hasbünallah