Furug Maşallah yavrunuza 🤗
Benim kızım da 20 aylık kıyafetlerini giydirince Maşallah diyor kendine yanında da inşallah 😂
Geçenlerde önünden geçiyordum bana tefol dit (defol git) dediğini farkettim 🤣
Sinirlenince sus atilli ol (akıllı ol) diyor
Birini görünce nabon ii (napiyon iyiyim) diyor 😅
Bir şey yiyip içinde cüzel hoş begendi diyor daha aklıma gelmeyen nicesi her gün yeni bir şeyle uyanıyoruz 🥰