Her zaman sinirlenmiyoruz tabi..
Hadi biraz gülelim.
Dün legolarla oynuyorduk kaydirakran bebegi kaydirdik,anne kaykay diyerek legonun ustune oturmaya calisti😬🙈
Sabah yine ev ve merdiven yaptim
“anne cıkcık” diyerek ayagini legoya sokmaya calisti🤣
Gecenlerde tele bakiyordum bizimki bir seyler soyluyor bana “gaaag gaaag su koy” dedigini farkettim😬
Dün biraz fazla kızdim sanirim aksam babasi gelir gelmez “baba anne kı… ” dedi (kizdi ) 🤯
babasi da ne yaptin uzmussun anneyi o zaman falan dedi🙈🤣
Dün yine olmayan ayakkabilarini giymek icin giymmmiiim diye diye agladi 😆
Sizin komik halleriniz ?