PrensinAnnesi2021
Yanına uzanınca ne anlamı kalıyor ki, ha sallamışım ha yatmışım uyuyana kadar yanındayım, yine bütün günüm çocuk uyumasını beklemekle geçiyor. Sallarken en azından ellerim boşta, çok şükür bir şeyler atıştırıyorum, onu da yapmazsam açlıktan ölürüm heralde artık. Yanına yatınca boş boş yatıyorsun sadece 🤷🏼♀️