PrensinAnnesi2021 bizde dün girdik 8. Aya. Hep huzursuz hep mutsuz. Gündüz uykuları yarım saat sürmüyor. Gece 11 den önce uyumuyor. Tatile annemlerin yanına geldim de rahatım şuan. Ama evde tek olsaydım çok zor olacaktı. Ama ben dişe yoruyorum bu durumu.