mustafayamaninannesi FMS yani bu dr ları da anlamıyorum çok kilo almaz yetersiz beslenmiş derler çok kilo alır çok besleme beslenme aralığını aç derler belki minyon bir bebek olucak yani bence boşverin sağlıklı mı sağlıklı o zaman sorun yok 4. Ayda kilo alımı bizimde azaldı bu ay maşallah iyi aldı ama bi ay bi ayı tutmuyor ki
Aselina0319 Jdjdjdsj doğru emzirme en az 3 saatte birdir oyuzden demiştir doktoru benim bebeğim alerjik gastroenteroloji ve alerji doktoruna götürüyoruz ayriyeten o doktorlar da öyle diyor 3 saatte emzirmen lazım dedi
Jdjdjdsj Aselina0319 aynen onu da ekledi tabii ki bende hep öyle yapıyorum aralarda versemde bebeğim emmiyor zaten ama 4 saatte bit bilgim olmadığı için yazdım onuda 😊
Duyghu35 cekoslavakporseleni bence kilosu iyi olan bebek annelerini öğrenip onlardan besleme konusunda fikirler alabilir. Doktor besleyememişsin demiş ya. Besleyebilenler anlatabilir nasıl beslediklerini. Yani yeni fikirler edinmek için forum kullanıyorum. Amacına yönelik hareket etsek keşke
cekoslavakporseleni Duyghu35 bunda bir sorun yok ki🤷🏻♀️ ama sadece şu kadarlık şu kilo demek anneye yardım olmuyor ki. Her neyse ben sizi anladım. Sizin de beni anladığınızı düşünüyorum. Neler uyguluyorlarsa onu yazsalar mesela daha etkili bir iletişim olur. Sadece mevcut durumu paylaşmak konuya bir çözüm önerisi sunmuyor çünkü🤷🏻♀️
BraveBoy Duyghu35 pirincli bol yogurtlu yayla corbalari, kiymali tarhana, gece muhallebileri, ara ogunde bebe biskuvisi ve muzlarla besliyorum ben. Kilo alimi 4. Ayda cookk azalmisti suan 10 aylik anca toparlaniyo.
teacher54 cekoslavakporseleni bu olayı bu seviyeye senin yorumun getirdi benim vicdanım rahat ne maksatla yorum yaptığımda Allahla benim aramda artık sana kanıtlayamam benim çocuğada obez olacak yok nasıl taşıyosun diyenler olmuş bak ben saldırıyomuyum herkes yorum yapmak özgürlüğüne sahip bazen saygı duyup geçmek lazım
Guner cekoslavakporseleni yahu bu kadının bebeği iki aylık 8 aylık cocuk için nesinden bilgi alıcak şaka mısınız onunki sadece meme emiyo arkadaşlar ve 2 aylık bebek annesi 8 aylık bebek annesine bişey katamaz bence onun diğerinden öğreneceği şeyler var kadıncağız orayı geçeli 6 ay olmuş kendinize gelin :)
Edalikuzusu Aselina0319 benim bebeğiminde kilosu önde gidiyor doktora tedirginlikle gidiyorum her seferinde ama anne sütü alan bebek obez olmaz diyor iki farklı doktora gittik ikisinde öyle dedi . Obez olacak olsa bile bunun söyleme biçimi böyle olmamalı nasıl taşıyorsun o bebeği diye . Çirkin bi kelime
Aselina0319 Edalikuzusu yani tabi orası öyle orda haklısınız ama gene de kiloya dikkat etmek lazım sağlıklı kilo önemli sonuçta benim bebeğim de önde ama doktor bunu bi artı olarak görmüyor
Mom345 FMS bebeğim 14 aylık olcak 10 kilo 12. Ayından beri üstelik kilo bile almadı doktor diş döneminde artık kilo vermesini bile bekleriz gayet iyi dedi sağlığı yerindeyse hiç takma haraketliler artık diş dönemi iştahları gerçekten azalıyor sevdiği şeyler yap eline yiyebileceği şeyler ver
FMS Mom345 Bende öyle düşünüyor canım yani iştahı iyi çok şükür hiç bir hastalıkta geçirmedik demek ki bünyesinde iyi dedim kendimi öyle rahatlattım açıkçası
Mbal Duyghu35 hak veriyorum size. Bizim doktorumuz doğduğu zaman bu bebeği %70 te tutun her zaman dedi. Yağ hücrelerinin hafızası vardır dedi. Hayatı boyunca diyet yapmak zorunda kalmasın dedi.
Kuzeymen FMS 6 aydan beri 700 gr aldı . Onuda ilk iki ay 300 gram almıstı . Kilo alımı cpk yavaşladı doktor normal hareketlendi diyor
Guner cekoslavakporseleni yani arkadaşımız 8 aylık bebeğim var demiş 1.si 2 aylık bebeği olanla 8 aylık bebeği olan bir değildir neden 2 aylık bebeğinin kilosunu yazmış? 2- siz buna niye bu kadar kızdınız ? 2 aylık bebek zaten bi tek süt emer hiç bişey yapmaz 8 aylık kocaman bebek olmuş artık büyüme hızları beslenmeleri bile eşit değil diş var ek gıda var o var bu var neyse.
FMS BirAlparslanAnnesi Başladım doktor 4 saatte bir emzireceksin diyor sık emzirdigim için süt yaramiyormus öyle dedi
FMS Fatma8988 verdi canım yani ilk etapta sadece sebze çorbası kemik suyuna çorbalara başla dedi ama çok şükür çocuğuma ne versem yiyor hiç birşeyden de mahrum bırakmıyorum veriyorum meyvesi sebzesi yumurtası iştahı da iyi