FMS hiçbir bebekle kıyaslamayın bebeğinizi. Düşük kilolu bebeklere sevinmezsiniz ama yüksek kiloluları duyunca üzülürsünüz. Bunu kendinize yapmayın. Kilo demek sağlık demek değildir hem. Siz doktorunuzu dinleyin, aklınıza yatmadıysa doktorunuzu değiştirin. Canınızı sıkmayın. Boyu uzunsa yeterdir bence