Rubab_Mommy Siyahii 1 saat bekletin o zaman.Kafasina şapkada taka bilirsiniz.Ben strecleyin uzerinde tulbent ortuyorum.Sicak olunca daha etkili oluyo
1ana1bebe Siyahii Dalin benim yüzümü bile kurutuyor ya, sende denesen kendinde istersen onunla yıkama artık tabi sen bilirsin
1ana1bebe Siyahii ben sabun kullanıyorum oda sert yapıyor ama hindistan cevizi yağı yada zeytinyağı ile yumusatabilirsin
Aley_ Siyahii Johnsons baby ışıldayan parlaklık şampuanı var saçları ipek gibi yumuşacık yapıyor hemde çok çabuk uzatıyor. Oğlumun saçlarıda kıvırcık bir tek o etkili oluyor.
Esdoel Tugbatugba123 genetiğe bağlı bence benim eşimin saçları ince iki çocuğumu da jiletle kazıdım kızımı bı kere 4 yaşında şuan yumuşacık saçları oğlumu da 3 kere kazıdım 4 ay öncesine kadar da uzundu sacalri tepesi bagliyordum hatta oda yumuşak ve ince
barbiee Fun bunu fazla sıkınca kurumuyo aşırı yumuşatiyo saçı bi kere fazla kacirdim çok sıktım zor kuruttuk
barbiee Siyahii benim kızımın saçları bonus gibiydi kıvır kıvır şimdi 6 yasinda duzlesti saçı saç kremi suruyorum uçlarına ben
Fun barbiee tabii. Maksımum şöyle 3 fıs yapıp elimle saçını toplar gibi yapıp yumuşatıyorum tarayıp kurutuyorum kızımın zor bi saçı yok ama arada kullanıyorum