Annesininmucizesi_ Siyahii evet haklısınız aslında ama baya uzun süre gidiyor büyüğünü alınca . Ben hala yenidoğan olarak geçeni alıyorum . İndirimleri takip ediyorum bol bol 😇😇bide bebeğim alerjik diğerleri hemen Konak yapıyor