Erdemim herkes yazmış zaten ama ben de söyleyeyim, her bebeğin gelişimi farklıdır, başkalarıyla kıyaslarsan sadece kendini üzersin. Başka bebeğin 4 aylıkken yaptığını atıyorum seninki 5 aylık yapar, 5 aylık bebeğin yaptığı başka bir şeyi seninki 4 aylık yapar. Nasıl hepimiz birbirimizden farklı özellikleri okan insanlarız, bebek olsalar da onlar da birbirinden farklı insanlar