Erdemim Sesimizin tonu ,sıcaklığı,dediğin gibi kullandığımız kelimeler basite alınmayacak kadar önemli. mesela emzirirken bazen başka şeylerle meşgul olurdum hata yaptığımı anladım her şeyi bırakıp unutup sadece gözlerinin içine sıcak bir tebessümle bakıyorum.Şuna inanıyorum bebeklerimiz bu yaptıklarımızı hatırlamayacak ama duygular ,hisler ilmik ilmik yüreklerine işlenecek.bir de o kadar saf ve temizler ki o dünyaları hiç bozulmasın istiyor insan