Milagrosoreiro e bebekten 6 tane zıbın bir tane takım ikitane sırt ve tisort aldım şort ve tişörtler seneye yaz için LC sende alt üst 2 takım aldım şimdilik bide yağmurluk aldık sene başında indirimdeyken aldığım 2 sweeti ve bir pantolonuda var mont geçen yıl aldığım oluyor onu giyecek geri bot ve çorap falan kaldı