Milagrosoreiro ben hep yaz mevsiminde kışlık, kış mevsiminde yazlık alıyorum. İndirim zamanlarını takip ediyorum yani. Mont, bot, ayakkabı gibi ihtiyaçlarını mevsiminde alıyorum sadece. Şu an tam mevsim geçişi, indirimde yakaladığınız yazlık/kışlık alıp koyulabilir köşeye bence. :)