Srnsrnsrn Milagrosoreiro yani minik minik almaya başladım ama herşey şuan o kadar pahalı ki 🤷🏼♀️ En son trendyolda e bebek indiriminden 7 parçayı 117 TL ye almıştım buna çok mutluydum😂 fakat geçen şöyle bir hm , lcw ya baktım dehşete kapıldım
Mom345 Sefeff uzunlar sorun olmaz ozmn ya arkadaşımın bebesi 80 felan dı uzun giyerken çok rahat ediyor diyordu
Busraata Milagrosoreiro mersinde kış geç geliyor 1ay daha erteleyecegim alişverişi sadece alt ve ceket alırım suan yanimda bulunması için şuan bile çok sıcak
Mom345 Sefeff evet orda yeni gibi tek sezon giydikleri için yıpranma vs olmuyor ama benim ki henüz yürümüyor bi yürüse mağazaya Gidip uzunu kısayı denicem yine aklımda kalmasın bide numarasına bakıcam ona göre dolaptan Alıcam 😊
Sevgi_azra SamastiAyten internetten indirim koşturuyorum resmen.outlet indirimli ürünler bile pahalı geliyor bazen. Size katılıyorum.
Leylazra Milagrosoreiro Eksikleri yazdım şimdi almaya başladım.40 günlük olacak kızım. külotlu çorap 3 adet 1 adet astronot tulum 1 adet pelüş çeket 2 adet şapka 6 adet çorap şimdilik bunları aldım fakat daha uzun kollu badi,kazak,tulum Vs alacağım 🧸
Alpbeybi Milagrosoreiro H&M’de indirim var ben yaptım bugün bütün alışverişimi. Bi tek astronot mont mu diyolar o kaldı beden yoktu. Çok parça aldım tamam ama 1400 lira tuttu skandal resmen
Gizembickici Milagrosoreiro instagramdan doruko baby sayfasina bakabilirsiniz uzun kollu zibinlar için 😊
Duyulurum Milagrosoreiro lcwden çorap alıyordum çorapları hep kaydığı için kaydırmaz olanlardan. Alıyorken birkaç parça kışa kadar giyeceği bir şeyler de aldım yarın gelecekler inşallah.
Aybarsmom1 Milagrosoreiro herşeyi tam takır almak için bi 5000 lira kredi çekmek lazım oğlum 14 aylık lcw den alırım doğduğundan beri bir sweat bakim dedim 100 lira 🤭
DuyguDamla Milagrosoreiro ben civilden 5 üst 6 alt 4 pijama takımı hırka kilotlu çorap 5 zıbın 1 şapka aldım hepsi 700 lira tuttu valla 😂
1yenianne lc uçmuş bu yıl kafayı yemiş 😏 Geçen yıl 44.99 TL aldığım salopeti outlette şuan 99.99TL satıyor 🙄🙄
Milagrosoreiro 1yenianne Evet valla öyle ben de baktım H&M ile aralarında çok fark yok çoğu şeyi H&M’den aldım
Tatlican Milagrosoreiro mrb canim konu ile alakasiz ama inek etini deneyebildinmi bebegine birsey daha denemedim demistin ama unuttum neydi
Milagrosoreiro Tatlican Evet canım dana etiydi.Denedim işte senle konuştuktan sonra ve onu da açtık çook şükür 😍Şu an her şey yiyo artık