Milagrosoreiro evet anneannemize babannemize halamıza teyzelerimize birer tane kışlık aldırdık. 😂 ben instagramdaki bir sayfadan aldım. Kalitesinden çok memnunum. Kızım 8 buçuk aylık 12-18 ay aldım hepsini. Yıkayınca da bir tık küçüldü. Şimdi uzun kollu zıbın, pijama, çorap, uyku tulumu kaldı.