@Caglaa Ayy benimki 2 aylık. Sallayarak değil ama memede uyumaya alıştı. Ama birkaç kere emzirip gazını çıkartıp yatağına koydum ve hiç bakmadım biraz kendi kendine oyalandı sonra uyudu. Tabi bu çok uykusu varken ve huzurluyken geçerli. Diğer türlü basıyor çığlığı. İnşallah her seferinde böyle olacak ama deniyorum, umutluyum. 😂😂