Caglaa doğduğundan beri bende bi uyku arkadaşı koydum yanına birde emzik uyku geldimi mızmızlar benimki hemen alırım altına bakarım karnını doyururum sonra hoop beşiğe hemen uyku arkadaşını tutar eliyle yüzüne yanaştırır emziğide alır cok cok emerek uyur 😂 5 aylk olacak daha emzik düştümü kendi alamıyor mızmızlanıyor koşup geri veriyorum devsm uyuyor bi bunu sevmiyorum işte bazen geceleri emzik için zibilyon kez kalkıyorum yataktan