Caglaa Eveet kızlar. 4 ay 17 günlük bi kızım var. 40 gunlukken bronsiolit olmustu ve ozaman ayagmda sallamaya alistrmistm ne yazık ki simdiye kadar hep sallayarak uyutuyordum. Ama bugün artik canıma tak etti ve kendi kendine uyutmayi ogretmem lazım dedim. Sabah kalktgnda oynadık baya fln uyku saati geldi yatağına koydum uyku arkadaşı var bitane sallarkende onunla uyuyodu zaten. Onu yanina koydum müziğini actm emzignide verdm (evet uykuya yardmcilari var ama alıştırdık bikere😂) ilk denemem tam 25 dk sürdü. Ağladı ama ağlama gibi değil mizmizlandi yanii. Emzigini attikca ben verdm attikca ben verdm ve 25 dknin sonunda ben kazandimm uyuya kaldi. Şimdi 2. Denemeyi yaptm sadece 7 dk sürdü buda. Ben yaninda oturdum ama asla yüzümü görmedi göz teması kurmadım. Sadece emzigini attıkça ben verdm ve 7 dknin sonunda uyuya kaldi yine. Insallah zamanlada ben yanında olmadan uykuya dalmasi dileğiyle 😁😁 Denemek isteyenler olursa diye paylaşmak istedm
meltemineLduru Caglaa bende sallayarak uyutyorum . Uyku arkadaşı kim olyor😆 müziği ne. 2 aylık kzm suan. Bu arada happy momdan hatrlyorum seni 😁
Kaveda Caglaa aa bi gün varmış aramizda 20 aralık dogumluyuz 😉 biz baştan beri emzik verdik almadı 4 ay 18 günlük sallayarak ve sac kurutma makinesi sesi açıyorum ınternetten malesef ben nasıl aşarım bilmiyorum darısı bizim başımıza 👼😉 bu arada emzik ne marka belki onu alır
Cecekus Caglaa tebrik ederim benimde kızım 2.5 aylık oldu neredeyse 1 aydır sallayarak uyutuyorum bu yöntemi deniyecegim teşekkürler
Deletedmom0015 Caglaa hemen oldu mu ya bendw kolumda sallıyordum istemiyor ss patı nasıl yaptın hıc cesaret ım yok
Caglaa meltemineLduru aa öylemi orayada hic girmiyorum😂🤭 Müziği 'ya ilahi' onu dinletiyorum sürekli Uyku arkadasida bu https://www.google.com/search?q=Doudou+kiabi&client=ms-android-huawei&bih=524&biw=360&hl=fr&prmd=sinv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiIyPLa64viAhXj6OAKHQw-AukQ_AUoAnoECA0QAg#imgrc=A8sMOfRTxAc-pM
meltemineLduru Caglaa açılmadi. Bende pek grmyorm cok nadir. Genelde burdayım hamile muhabbetleri sarmyo artk😆
Ballilokmaayse Caglaa nerden aldınız acaba bu uyku arkadasını link de hep yabancı Siteler var da. Benim kızımda çorap parmak vs bişey tutmadan dalamıyo uykuya bu iyiymiş
NazliBltHy Caglaa bende hamileyken hep dinlerdim bu ezgiyi çok severim 🥰şuan oğlum 2 aylık bu ezgi ile kendi kendine uyuduğu da oluyor ama genelde ayağımda sallıyorum alışmadan iyice kendi kendine uyutabilsem keşke ama sürekli beni yanında istiyor🤭bu güne kadar sadece 2 defa kendi kendine uyudu🤦🏻♀️
Caglaa meltemineLduru 4 aydan sonra yavas yavas basliyolar. Daha tam tutamiyo 5 dk tutup bırakıyor ama bilincli olarak heralde 5-6 ayi bulur.
Caglaa Kaveda evet önce bende kolik bebek muzigini aciyodum sonra benim kafam kaldrmadi onu😂 normal bi ilahiye alistirayim dedim. 1-2 hafta sürmüştür belki uyku arkadasyla muzige alışması. Emzigide dogdugu gün tutmuştu zaten. philips avent silikon transparent emzigide
deletedmom775 Kaveda 3 aylık olacaz benim kızımda hiç almazdı Pazar gününden beri emziksiz durmuyor Philips avent ultra air 100/98 alıyormuş bebekler 🤗
Caglaa Ballilokmaayse ben yurtdisindaym burda magazalarda fln cok varda. Amazon sitesine bakarsan ordada var turkiyeye de kargosu vardi galiba.
Sevdasoylu Bende dün ilk defa sallamadan ve emzirmeden uyutabildim. Ben biberon verdim, emdikten sonra biraz mızırdandı ve uyudu. İşin iyi tarafıda tüm gece uyanmadan güzelce uyudu😄🙏 yakında öalışıcağım için çok mutlu oldu
Firdevsadasert Bizimkide 5 aylik sallamadan hicbir sekilde uyumuyor malesef bende daha once denedim ama mikirdanmiyorda bizimki cok agliyor mecburen aliyorum
Caglaa Deletedmom0015 valla ss pat ta yapmadm onda beni görünce daha cok ağladı kucak istedi sadece elim ona gözüktü yani benim ne sesim ne görüntüm vardi öylece alisti. Bide cok kaliteli oldu uykusu. Bak bu saat oldu hala uyancak.