Çiş yapıyorsa emiyordur, 2 saatte uyanıp emiyorsa telaş etmeyin, yarin nasılsa doktora gidecekmissiniz. Vücut rengine bakın, göz akina bakın, sarı mı diye. İlk günlere nazaran daha mı halsiz onu gözlemleyin. Sakin kalarak diğer arkadaşların dediği uyandırma yöntemleri ile emzirin. Kolaylıklar ve sağlık diliyorum 🙏