luciferrr sarılık çok ilerlemediği sürece korkulacak birşey değil. İdrarla atar bebek sarılığı. Ve her yenidoğanın yüzde doksanı olur. Göz beyazlarından anlaşılır zaten hafif sarıya döner hemen. Ben şahsen hep biberonla verdim çabuk doysun aç kalmasın diye. Ve çok çabuk atlattı kızım sarılığı. Hiç biberona falanda alışmadı. Yine de tercih sizin sağıp kaşıkla da verebilirsiniz. Ama göğsü boşaltmanız gerek mutlaka sağın.