4 günlüğüz sürekli uyuyor bebeğim uyandırıyorm 5 dk emziriyorum uyuya kalıyo doymuyor diye üzülüyorum sütümde geldi fazla emmediği için göğüslerim ağrıyo ne yapıcam bilmiyorum aslında uyuması güzel ama bana aç kalıyo gibi geliyor sarılık olur diye korkuyorum ☹️