Sabirsizannecik Sedakuru bizim demir hayat var tamamlayici sigorta muayene 15lira verdik normalde ne kdr muayene ücreti bilmym evet başak hanıma gttk kontrol etti snra gün aldik
Zahire38 Sedakuru gobek kordonu yöntemi gibi bisey degisik klemp kendiliginden düşüyor 5 gun icinde dikis falan yok pansuman gerektirmiyor sadece verilen damlayi ve yagi kullaniosunuz
Sedakuru Sabirsizannecik öylemi neresi isminiz ne tanıdık çıkar belki çok iyi biliyorum eregliyi kardeşim orda benim
Sedakuru Sabirsizannecik tabela durağının yukarısında annemde orda yaşıyordu senelerdir oraliyiz biz şimdi kmursele geçti annem bende kmurseldeyim akay yapı ne tarafta kumyalidami diğer tarafmi
Hilal1616 Hlmozr merhaba özel aritmi Osmangazi hastanesi ihsan sel genel cerrahi memnunuz bir sıkıntı yaşamadık 10 günde iyileşti
asliuyar Aybersa evet Zafer hoca. İlk muayeneye gittik detaylı bilgi verdi çocuğumun organları ve gelecekti hali hakkında da. Randevumuzu verdi. Daha sonra sünnet için gittik. Bir iğne yaptılar. O zaman biraz ağladı. Hemen kucağıma aldım sakinleşti. Bebişim 3 aylıktı. 20 dk sonra sünnet başladı. Eşim, kayınvalidem ve ben içerdeydik. Yavrum hiç ağlamadan işlem tamamlandı. Kendi numarasını da verdi. Kafamıza takılan şeyleri de sonrasında sorabildik. 1 gün huysuzdu sadece. Ben sürekli ağlayacağını sanıyordum. Ama sadece suratsızdı resmen. Hiç ağlamadı. Sonra ikinci güne her şey normale döndü. İyi ki sonraya bırakmamışım şükrediyorum.
Aybersa asliuyar maşallah çok şanslısınız o zaman♥️ benim bebeğim 16 aylık🤦 bir türlü denk gelmedi ,hep aksilikler çıktı , şimdi de hastane arıyorum, cok tesekkur ederim ayrıntılı bilgi için sanırım ben de orada yaptircagim inşallah🤲
asliuyar Aybersa sağlıcakla sorunsuz bi şekilde atlatsın inşallah yavrucak.🤲🏻 Kardeşim 9 yaşında sünnet olmuştu. Çok aksilik yaşadık. Bebekken olup kurtulmaları en güzeli
uyus ArasCinarveAnnesi ismi nedir acaba kılinigin bende yaptırmak istiyorum ama devletler yapmiyo pandemiden dolayı.2bucuk aylık oglum emeklemeye başlamadan yaptırmak iyi olcak diye düşünüyorum
ballitursu Sabirsizannecik istanbulda yaptırmıştık Bezmialem hastanesi 700 dü 3 sene önce .çok memnun kalmıştık .
uyus Ben istanbul esenlerde oturuyorum 3tane hastaneye sordum burdakilere ozele.800 tl 3tane klınıge sordum .600..400..350 tl.Bende düşünuyorum 2buçuk aylık oglum icin