Su_damlasi tahabalsevengil bende onda düşünüyorumda nasıl geçti süreç ..memnun musunuz sünnet sonrası kaç gğnde toparlandı..ilk oğlumu yaptırfığım yerde çok sıkıntı yaşadım doktordan memnun kalmadım şimdi baya korkuyırum
tahabalsevengil Su_damlasi ben o kadar çok memnun kaldım ki anlatamam.sadece ilk gün ağladı tabi doğal olarak ama sonra hemen toparladı.2.gün hiç ağlamadı ve hemen iyileşti
birkatre anne-11 klipsli de ne gibi sorunlar yaşadılar acaba? Ben de kararsız kaldım hangi yöntemle yaptıracağıma