Aybersa evet Zafer hoca. İlk muayeneye gittik detaylı bilgi verdi çocuğumun organları ve gelecekti hali hakkında da. Randevumuzu verdi. Daha sonra sünnet için gittik. Bir iğne yaptılar. O zaman biraz ağladı. Hemen kucağıma aldım sakinleşti. Bebişim 3 aylıktı. 20 dk sonra sünnet başladı. Eşim, kayınvalidem ve ben içerdeydik. Yavrum hiç ağlamadan işlem tamamlandı. Kendi numarasını da verdi. Kafamıza takılan şeyleri de sonrasında sorabildik. 1 gün huysuzdu sadece. Ben sürekli ağlayacağını sanıyordum. Ama sadece suratsızdı resmen. Hiç ağlamadı. Sonra ikinci güne her şey normale döndü. İyi ki sonraya bırakmamışım şükrediyorum.