jap evet ilk bebekken sonra 4 ay atagi vardı 9 aylar da zorluk oldu disten bi huysuzluk şimdi 18 aylik canim cikiyo tam yaramaz zamalar rabbim yardım etsin kaynamam da var biriz evde o görüyor sabrım olmayınca yemek ayarla çamaşır as çocuk dağıtıyorlar atiyor biseyler kasik catal vs.kapilari salon felan ortmek yada cocuj klidi tek çözüm veya yakınınızda kardes anne varsa desstekolsun bence..zor gunler var yok degil büyüdükçe buyume zorluğu ataklar sendromlar var haberinz olsun iyki oldu iyki yasadim buyudy diyosunz bazen bebek kalsaydı dye annelik zormuş gercekten..