DurununAnnesi12 çok üzgünüm sabah 5 te uyanır gündüz uyumaz sürekli emmek istiyor aç kalıyorum bu yüzden baş ağrısı oluyor kızıma yeter uyu diye bağırdım istemeyerek sonrasında çok pişman oldum gözlerini bana devirdi hüngür hüngür ağlamaya başladı vicdan azabı çekiyorum ilk defa bağırdım 😭😭😭 bu ilerde bir sorun yaratmaz dimi bir daha asla bağırmam öptüm kokladım özür diledim gözyaşlarını sildim bana baktı tebessüm etti😣 6 ay 23 günlük
Sinems16 DurununAnnesi12 ben hep bagiriyorum mesele ileri gitmemek bagirmamak icin celik gibi sinirler lazim o da her annede yok bence.
Zelisblt DurununAnnesi12 bizde insanız anne olduk diye sabır denen şey kalkıyor mu bizm için, bu kadr abartmayın lütfen hangimiz 6 aylık iken annemizin bize bağırmasına veya bir anımızı hatırlıyoruz.
Aydonika DurununAnnesi12 ay gözlerim doldu okurken valla çok üzüldüm sizi de kinayamam asla ama lütfen yapmamaya çalışın bir dahakine Allah sizin de yardımcınız olsun 🙏
4mevsim_1esila Sinems16 valla benim annemde var o çelik gibi kadın hiç sinirlenmiyor kucukkendd büyüdüğümüz dede bir fiske dahi vurmadı aynı şekilde kızımda sabırla bakıyor aşırı hiperaktif yaramaz olduğu halde ama ben çok sabirsizim
DurununAnnesi12 Zelisblt örneği var canım kuzenimin kızı çok bağırırdı hatta elini yumruk yapıp dişini sıkardı şimdi kızı aynısını yapıyor 3 yaşında travma olarak kalabiliyor
Deletedmom99886 Zelisblt Öyle söylemeyin, bizim bir tanıdığımızın oğlu var çocuk ile sohbet ediyorum, diyaloğumuz şuraya geldi, çocuk dediki “bizim evde cadı var, anneme benziyor” kesinlikle kayıt altına alınıyor
Sinems16 Dilaylaa isteyerek olab bisey deil tabiki. Yalniz bakiyorum kimse yok yanimda ister istemez oluyo ole seyler
DurununAnnesi12 jap kardeşimden alışkınım 😂 1.5 yaşında ama ne bileyim kızım sürekli kucak istiyor emmek istiyor kucağımdayken iş yapıyorum yoruluyorum birde regl olacam onun stresi daha olmadan sancılarım geliyor dayanamıyorum
jap DurununAnnesi12 moralini bozmak gibi olmasın ama dayanamayacağın çok günler olcak daha. Annelik gerçekten sabır işi. Bugün annemdeydim kızım ağladı sürekli ben de sinirlendim söylendim kızıma sabrımı zorluyosun artık diye. Sonra da oynattım güldüm. Kardeşim diyo ki 10 saniyede modun nasıl değişiyo 😂
Dilaylaa DurununAnnesi12 Size değil hep bağırdığıni söyleyen arkadaşimiza yazdım arada oluyor elbette kimse taş duvar değil 🌸
Gokturk3518_ DurununAnnesi12 bizimde sabrımız biyere kadar ev işi yemek çamaşır bulaşık ütü hepsi biz annelere kalıyor çocuklarımızın da akıllı olmasını istiyoruz ama olmuyor bide Dogumunuz sezeryanla mi normal mi oldu ben doğum yapalı 4ay 25gun oldu hâlâ adet görmedim oyuzden soruyorum
DurununAnnesi12 Gokturk3518_ Sezaryen oldum ben spinal anestezi 40 ım çıktıktan 1 ay sonra adet oldum ben
Dilaylaa Sinems16 Tabiki kimse isteyerek bagirmaz kuzum ama süreli bağırmak pek iyi değil . Özgüvenini çok etkiler sizden korkmaya başlar bir süre sonra . Dikkat etmek lazım yinede 🌸