Ah keşke bağırmamak mumkun olsa 😭 kızım 3 yaşına girecek neredeyse her gece uyku sorunu yaşıyoruz 7 kere uyuttum akşam 10 dan gece 4 e kadar ben hiç uyuyamadım çünkü hep uyuyacakken uyandı, 4 de artık hem ağladım hem söylendim bende emmiyor diş sorunu yok sabahn 8 nde kalkıyoruz kreşe gidiyor derdin ne senin yavrum diye ağlaya ağlaya içim çıktı doktora götürüyorum uyumuyor diye uyumasın annesi diyor değerlerine bakıyor hepsi normal sabredeceksin diyor, eşime söylüyorum şehir dışında çalışıyor geçer geçer büyüyünce diyor, anneme söylüyorum umrunda değil zaten ben de artık uyku konusunda pes ediyorum tükendim 3 yaş ya 3 yaş çocuğu niye 7-8 kere uyansın 😭😭😭