Deleted12 ben çok araştırdım bu konuyu çok kararsızdım erken başlanır sa 2+1 olması gerekiyor a ve b grubu genelde nimerix 13.ayda tek doz uyguluyor doktorlar kimisi erken başladığı için 2 doz 3 aylık başlanır sa 3 doz uygulanıyor bexsero 24 ayı geçmediği sürece 2+1 kesin isteniyor biz 7.ayda başladık eşimin çalıştığı yer kalabalık ve binbirtürlü insan var diye erkenden istedi 2 doz nimerix olduk 2 doz bexsero 3.dozu 16. ayda vurulacak