limonlukarpuzzz Sedakcby her doktorun aşi takvimi farkli ona göre uyguluyor.. Ama biz 3 doz olduk 9.11.13. aylarda nimenrix ve bexero şeklinde.. Yegenim benim kizimdan 9 ay kucuk oda 2 nimenrix oldu 1 bexero olacak 13. Ayinda ilk dozunu rota ile birlikte uyguladilar .
Sedakcby limonlukarpuzzz yani zaten 3 4 dozdan fazla çok nadir duydum. Burda 1 kişi daha biizm aynı takvimden demişti. Diğerleri hep 3 doz falan
limonlukarpuzzz Sedakcby bende okuyunca şasirdim öyle fazla doz olsa yaptirmazdim yani menenjittende korkarak gittim çoi korkuttular beni ama hiçte korlulacak bir şey yoimuş yani :)
Mom525 SILACINAR ilk gittiğimiz doktor da bize ben yaptırmadım çocuklarıma siz bilirsiniz demişti şu anki doktorumuz 2 doz yapıcaz dedi bebeğim 5 aylık şimdi 7. Ayda kontrole çağırdı bakalım
Annis-ogul BirAlparslanAnnesi allah korusun cnm .allahin izniyle birsey olmaz ama sen yinede takibini yap .cok kalın giydirme üstünü aşıdan sonra .bol bol su içir
Muhasebeciana BirAlparslanAnnesi menenjiitin 2 tipi var biri bexero biri nimenrix bexero olani doktorumuz "asidan sonra "eve gider gitmez calpol verin dedi 2 dozundada verdik eve gelir gelmez ates cikmasini beklemeden. Ama nimenrix olanda hic bir yan etkisi yok
BirAlparslanAnnesi Teşekkür ederim arkadaşlar hepinize..bugün doktorumuzla görüştük hepsini sordum 1 yaş itibariyle 3 doz olarak planladık hem maddi yönden hemde bebeğimi çok fazla dozla yormamak adına..
Sedakcby Deleted12 bugün doktorumuza sordum konuşmuştuk ya 6 doz menenjit mi olur falan 😅 dogru anlamışım 2ser veya 3er doz nimenrix bexero uygulaniyomus erken aşılamaya başladığımız için. Sizede haber vereyim dedim
Deleted12 Sedakcby teşekküre derim canım bende cumartesi soracağım inşallah. Biz geç başlıyoruz o yüzden az olacak herhalde bizimki o zaman.