BirAlparslanAnnesi Annis-ogul yüreğim ferahladı çok üzülüyordum kaç gündür daha yeni hastalık atlattı zaten bebeğim ateşler içinde gene ateş olursa çok panik olurdum
Annis-ogul BirAlparslanAnnesi allah korusun cnm .allahin izniyle birsey olmaz ama sen yinede takibini yap .cok kalın giydirme üstünü aşıdan sonra .bol bol su içir
Yagmur46 Sedakcby Bizim doktorumuz 7 9 ve 19. aylarda bexero yapalım dedi,nimenrix dahil etmedi takvime. İkisini yaptırdık son dozumuz kaldı. Ateş filan da olmadı umarım son dozda da olmaz
Sedakcby Yagmur46 ya çok karıştırdı sanırım bizim doktor. Diğer aylık kontrolünde sorucam yine. Bize şöyle dedi. 6 8 12 nimenrix 7 9 13 bexero. Yani normal mi bu sizce
BirAlparslanAnnesi Yagmur46 kusura bakmayın isminizi görünce merak ettim maraşta mı yaşıyorsunux ? Eğer öyleyse doktorunuz kim sercan hanımmı ☺️
BirAlparslanAnnesi Sedakcby normal zaten hangi ayda başlayacaksanız ona göre planlıyorlar.sanırım bizim doktorumuzda menectra ile başlayacaktı
Yagmur46 Sedakcby her doktor farklı takvim belirliyor,o yüzden bişey diyemiyorum,birden fazla aşı yapan da var ama bizim doktorumuz istemedi
Deleted12 Sedakcby yuh kardeş 6 defa mi vurulcak nerde yaşıyorsunuz. En fazla 4 doz değil mi 3 birinden 3 birinden neden ki ilk defa duydum.
Yagmur46 BirAlparslanAnnesi aynen Maraş ta yaşıyorum 😇 doktorumuz markasi Hastanesi’nde Naime Tokur. Çok memnunuz kendisinden
Bebisveannis BirAlparslanAnnesi merhaba, biz de dokuzuncu ayda başladık sizin gibi ve geçen hafta tamamlandı tüm dozlar. Ateş yapmadı sadece bacakta beze gibi sertlik ve kızarıklık oldu bir de aşılı bacağını iki gün kullanmadı. Korkmayın herkeste ateş yapmıyor 🌸
BirAlparslanAnnesi Bebisveannis ilk neyle başladı peki doktorunuz ☺️Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız
BirAlparslanAnnesi Bebisveannis bizim doktorumuz menveo bexsero 9-11-17-21 aylarda şeklinde planlama yapmış sizde mi böyleydi ayt valla herbiri farklı planlıyo kafam almıyo artık🤦🏻♀️
BirAlparslanAnnesi Yagmur46 bizde yeni geldik Maraşa öyle bir hastane oldugunu suan yeni sizden duydum teşekkür ederim ☺️
Sedakcby BirAlparslanAnnesi evet öyleymiş de 6.aydan 13.aya kadar şimdi bebeğim menenjit aşısı mi olacak yani her ay 😅 dozları çok geldi bana o yuzden
Sedakcby Yagmur46 6 doZ çok geldi bana 6 doz aşı yaptıran varmı dire merak ettim de. Diğer ayki kontrol de doktordan iyice anliyim en iyisi
Yagmur46 Sedakcby yani bilemiyorum bana da çok fazla geldi,ama işte her doktorun planlaması değişik. Bişey diyemiyorum o yüzden 😅 aynen detaylıca konuşun bakalım
BirAlparslanAnnesi Sedakcby yok ay öyle değil sen yanlış anlamışsın doktorunuza tekrar sor planlamanızı daha net açıklar🤭😂
Sedakcby BirAlparslanAnnesi bilemedim yq😅 aynen mutlaka sormam lazım ama kadın direkt yazıp verdi ay ay yani tejrar teyit etmem lazım 😂