Anakralice48 Yukarda diyetisyen için durumum yok demissin boşver diyetisyen benim de şu an durumum yok diyetisyen için ama aralıklı oruç diyetisyenin verdiği listeden çok daha iyi sonuç veriyor ve sürdürülebilir oluyor. Ben bakarken memleketimdeki en iyi diyetisyenlerden birine gidiyordum 4 5 ayda anca 15 falan verdim ama çok sıkıcı devam edemedim çünkü sürekli ara öğün sürekli biseyler yeme durumu ve değişik değişik tarifler veriyordu alınası gereken malzememe de pahalı oluyordu. Bak yap benim yaptıklarımı emin ol çok iyi sonuç alacaksın 51 günde 14 kilo verdim dile kolay. Ve ben yapıyorsam dayanabiliyorsam emin ol herkes yapar yediğim şeylerin haddi hesabı yoktu . Hadi karar ver ve yarın başla başarırsın sen de 💃💪🥰♥️