Bebekanneee Genel anestezi ile sezaryen oldum ilk doğumda. Zorunlu olarak. İkinciyi doğuracağım. 2 yıl 3 ay oluyor ilk sezaryen olalı.
Sezaryen bir çeşit ameliyat. Yani kim ne derse desin doğumdan sonra kalkman,yatman, doğrulman acı veriyor. Doğumdan önceki halin gibi hemen koşa oynaya yapılmıyor hiç bişey. Benim de bir kızım var 27 aylık olucak o zaman, sezaryen olmama rağmen hemen kalkmak zorundayım. Kimse.yok kendim bakacağım. Ama öyle ama böyle toparlamak zorundasın. İlk normal denediysenn ikinci normaller daha kolay diyorlar yapanlar. Bence kendini zorlama. Sorun yoksa doğur normal.