Bebekanneee Asla ve asla sezeryan tercih etme. İlk 10 gün birinin yardımı olmadan be yerinden kalkabilirsin, ne üstünü giyebilirsin, ne doğru düzgün yatabilirsin, ne yatakta sağa sola dönebilirsin. Resmen kendimi sakat kalmış gibi hissetmiştim. Birde lopusalığın etkisiyle bir duygusallık iki gün hiç durmaksızın ağladığımı bilirim. Tercih etme şansım olsa asla sezeryan istemem! Ameliyat oluyorsun işte. Sezeryan deyince ameliyat değilmiş gibi geliyor kulağa. Ama ameliyat oluyorsun.