Bebekanneee Benim spinal sezeryan oldu , doğumum genel olarak çok guzel geçti diyebilirim 25 yaşında anne oldum ( yaşın önemi olduğunu düşünüyorum toparlanmada) sadece ilk ayağa kalkış zorladı onun dışında çok iyiydi bir gram ağrım acım olmadı . Ama ilk bir hafta çok önemi sezeryanda ameliyat oluyorsun çok önemli bir şey bu, hemen ayaklanman mümkün olmaz , ben hiç yatmadım ama uzun süre ayakta kalmadım hemen yara yerim sızlamaya başlıyordu bilgin olsun 🙏 ilk bir iki hafta yanında birinin olması çok önemli . Sen zaten full bebeğin ve kendinle ilgilensen, diğer çocuğunla eşin ilgilense , yemeğinizi temizliği yapmak için ilk iki hafta en azından ekstra birisinin olması gerektiğini düşünüyorum şahsen ☺️