Bebekanneee ilk doğumum sezeryan oldu 5 buçuk ay olacak nerdeyse 2 gün minimum yattım yani söyle yatarken kalkarken annem yardım etti hep dikiş üzerindeki bantı sökünce doktor 3 gün sonra yani kendime geldim çok şükür ama annem vardı işte saolsun çok yardım etti o yüzden kolay geçmiş olabilir ama tamamen senin vucudun sen nasıl istiyorsan öyle karar ver normal daha kötü annemgil hep normal yapmışlar annem der hep normal Doğum yapsan nasıl olacak o zaman diye