Bu bize noldu ki çocuklarımıza olsun diye bilinçsizce konuşan anneleri kınıyorum ya. Sizin zamanınızda doktor mu vardı adam akıllı internet mi vardı kim biliyordu ne zararlı ne faydalı! Şeker yedirerek büyüttüler bizi imkansızlıktam şimdi o zamanın bebeklerinin yüzde ellisi şeker hastası. Süt demir eksikliği yapıyor bakım şimdi üç kişiden birinde özellikle kadınlarda demir eksikliği var. Bize ne oldu diyenler çok mu sağlıklısınız. Öyleyseniz maşallah ama önemsemediğiniz hastalıklarınızın nedenini bir düşünün. Doktorlardan iyi biliyormuşsunuz gibi açıklamalar yapmayın! Çocuğunuzun sağlığını düşünmüyorsanız verin ama gelip burda saçmalamayın artık!!