FatosToprakDeniz Kalimbanne bende senle aynı durumdayım canım. Bir yanım deli gibi okul açılsın diyor bir yanım korkudan ölüyor 🙄 inşallah çok rahat atlatırız bu geçiş sürecini. Toprak büyüdü artık merak etme mutsuz olmaz. Ama ilk zamanlar seni biraz yorabilir 🤭😍