YigtnAnnesi Sizi anlıyorum fakat bazı bilimsel gerçekleri reddetmenin bir manası da yok ki. Size olmamış bir şey, ama olan insan çok. Bunun en basit örneği etrafımda bizzat görümcemdir. Bebekken 3.ayından itibaren inek sütü ile beslenmek zorunda kalıyor. Şuan anladığım kadarıyla süt alerjisi varmış ama anlayamamışlar laktoz intoleransına dönmüş. Sindirim ve boşaltım sistemi daha 23 yaşında olmasına rağmen berbat bir durumda yanlış beslenmeden kaynaklı. Devamlı soda, kayısı suyu içmek zorunda, kendisine devamlı yeni kürler yapıyor 🤷 size bir zararı olmamış, ki bu gayet güzel bir şey. Ama lütfen gerçekleri göz ardı etmeyelim 🙏