Coyness2020 Ya siz nerenin cahilisiniz?
Aşıdan sonra herkese bulaşsa aşı yaptıranlara karantina uygulaması olurdu
milleti de bilimsel içeriği olmayan şeylerle doldurmayın!!!
Bunu dünyada hiç bir doktor düşünmedi de siz mi düşünüyorsunuz 2 hafta kalabalığa karışmamayı :))
Evet her aşınjn içinde virüs vardır
zaten zayıflatılmış şekilde kasa enjekte ediliyor
bunun amacı virüs kapıp bagısıklık oluşması değil
vücudun virüsü tanıyıp bağışıklık elde etmesidir
sanki aşı olunca covid pozitif olunuyor gibi bahsetmeyin!
1 doz dan sonra 2. de vücut tepki verir covid olmuş gibi prova yapr yarın gerçekten karşılaştıgında da ne yapması gerektiğini bilir aşılanmış vücutlar.
- dozdan sonra yan etki yaşayanlar bilsin ki xovid kapınca da biraz etkili geçirecekti
iyi ki aşı olmuşlar