Khann Mom7262 emziren anneler var mı acaba postta. Bnde oldum ve emziriyorum korkuyorum da. Yan etkisi bnde de çok vardı. Geçmiş olsun
Moonrose35 Mom7262 bende oldum koltuk altım çok ağrıyor ordaki lenf bezlerine etkisi oluyormuş amerikada yapılan araştırmalara göre gerçekten çok ağrıyor. Geçer diye umuyorum bde böbreklerim ağrıyor ya
Morusevenanne Mom7262 yok canım araştırabilrisin. Sinovac ta ölü virüs var evt ama biontech te böyle bişey yok. Sinovac takinin de seni covid yapma gibi bi durumu yok. Yani mesela tetanoz aşısı olumca tetanoz olmuyoruz saçma. Sadece ölü virüs verilerek vücudu o virüsle savaşa hazır hale getiriliyor
Seymagirgin Mom7262 ben Aşıdan cıktım 5dk sonra bildiğin adet oldum ve günüme 2hafta vardı.yan etkisidir korkmayın
Hulyaozsoy376 Mom7262 canım daha önce covit olanlar da yan etki yapıyo doktorumuz söylemişti covit olmayanların aşıdan sonra sadece kolu ağırıyormuş
Nazliprensesinannesi Yaa demeyin öyle korktum şimdi 😒 çok ağır geçirdim ben covidi,şimdi asida böyle yapıyorsa,ya yine öyle ağır şeyler yaşarsam,korktum şu an 😒
gezentianne Nazliprensesinannesi Ya tekrar covid özellikle de yeni varyant kaparsanız? ua ölseniz? Ya yogunbakımlık olsanız? Bence bundan korkun aşınızı yaptırın :(
Urazasln1 Mom7262 ben asimi oldum hic kolum agrimadi hafif bas agrisi oldu ama ertesi gun yani bugun yogun griple ugrasiyorum koronami yuklendi ne 😂vucudum yenemedi koronayi korona galip geldi galiba😂
elmaliturtam Coyness2020 resmî kesin kanıtlı bilgisini yollasanıza bizde görelim öğrenelim zira devlet ve doktorlar bilmiyor bu engin bilgiyi onlara da gösterelim.
Coyness2020 elmaliturtam Yok bu dönemde Herkes gerçek bilgiye araştırıp düşünerek ulaşıyor devlet bize söylemiyor malesef .